من ملون دادم دل درد شد شب تا صب جیغ کشبد گریه کرد
من نمیدم ملون موز میدم سیب میدم
نه چون خودم هم حتی الرژی دادم دهنم زخم میشه
اره
به جز اووکادو
هندونه وتوت فرنگی وملون هنوز ندادم میتذسم
آره دادم بهش
اره ولی خیلی کم
ملون گرمه مراقب باش
ملون ادم بزرگ رو مریض میکنه از شدت الرژی زا بودنش
اونارو میگن حساسیت زاس هرچند من کیوی و توت فرنگی هم دادم
شاید باورت نشه دختر من از ملون ترسید😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.