مامانا دوغ خیلی خاصیت داره تو بارداری؟!

۶ پاسخ

من که خیلی از طعم دوغ خوشم میاد. تو بارداری ولی هروقت خوردم دل درد شدید گرفتم😢😓

من میخورم اما بعدش پا درد میگیزم

نههه خیلی نباید لبنیات خورد تو این دوره بچه رفلاکس میگیره بعد زایمان اذیتت میکنه

کلسیم داره و جز لبنیاته خوبه
اما نه خیلیییییی زیاده روی کنی چون سرده

کلسیم داره

یکی از موارد لبنیات، اینکه خیلی خاصیت داشته باشه نمیدونم منظورت چیه
ولی کلا در خوردن هیچی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری