من که خیلی از طعم دوغ خوشم میاد. تو بارداری ولی هروقت خوردم دل درد شدید گرفتم😢😓
من میخورم اما بعدش پا درد میگیزم
نههه خیلی نباید لبنیات خورد تو این دوره بچه رفلاکس میگیره بعد زایمان اذیتت میکنه
کلسیم داره و جز لبنیاته خوبه
اما نه خیلیییییی زیاده روی کنی چون سرده
کلسیم داره
یکی از موارد لبنیات، اینکه خیلی خاصیت داشته باشه نمیدونم منظورت چیه
ولی کلا در خوردن هیچی زیاده روی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.