خانوما دوغ تو بارداری خوبه ؟

۱۲ پاسخ

منم خیلی میخورم اونم ترش

اره کلسیم داره خیلی خوبه

سردیت نکنه

من که خیلی میخورم

من اوایل بارداری فقط دوغ میخوردم دوغ شده بود مث آب برامم

من ک خیلی میخورم

پاستوریزه خوبه بدون گاز ک نفخ نکنی
ولی اگه اسهال واست پیش اومد دوغ گازدار خوبه

من ک براش میمیرم ضرر چیه

من دوغ محلی میخورم تررررش😋

اره چرا خوب نیست بخور دکتر به منم گفته کلیسم بخورم

زیادش یبوست میاره مخصوصا گازدار

بلههه من که عاشقشم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عسل مربا مامان عسل مربا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عسل مربا مامان عسل مربا روزهای ابتدایی تولد