۳ پاسخ

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

من بارداری قبلی یه قطره دوغ نخوردم چون ویارشو داشتم بچم بقدری رفلاکسی بود ک خدامیدونه ربطی نداره اینارو از کجاشون درمیارن واقعا

نه عزیزم مشکلی نداره. پروبیوتیک باشه بهتره.

سوال های مرتبط

مامان ذالفقار🐣🩵🌱 مامان ذالفقار🐣🩵🌱 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز💗 مامان دنیز💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی