خانوما وزنمون بالا باشه چی میشه ؟

۵ پاسخ

چاق میشیم.

بستگی داره چقدر بالا باشه
میگن اگر خیلی بالا باشه جای رشد بچه تنگ میشه یا خونرسانی به بچه کم میشه
یا بالای ۱۲۰باشی زایمان سزارین میشی طبیعی اجازت نمیدن

وزنت چنده گلم؟؟؟من سر پسر اولم ۵۲باردار شدم اخربارداریم۷۴شدم،سر این یکی بار داریمم۵۴بودم الان۶۵شدم

والا من شدم ۹۲ کیلو زانو ندارم دیگه له شده تازه برا مسمومیت بارداری میگن خیلی بده

نفس تنگی برای ماهای اخر
خیلی ورم کنی خون راستی ب جنین کم میشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی