آبی اهنش بیشتره
آبی
من قرمز دارم عالیه
من قرمز به دخترم میدم طعمش هم خیلی دوس داره مولتی ویتامین هم چون هر طعمی گرفتم دوس نداشت هم دکتر هم بهداشت گفت همون آ+د بدم اونم پدیابست میدم بهش
آبی بهتره
قبل ۶ قرمز چون واحدش کمه بعد ۶ ماه آبی
آبی آهنش بیشتر
من قرمز استفاده میکنم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.