من خیلی راضی هستم قدرت جذبش بهتر شده من 4پلاس میگرفتم ازین جدیدا 4میگیرم عالیه
آره هرچیم میدم بالا بازم آویزونه
هانیز بهتره
ولی من از مای بیبی خیلی راضیم باز از مولفیکس اصلا راضی نیستم . من الان سایز ۶ میبندم اصلا آویزون نمیشه خیلی هم خوبه .. شما پوشک میکنی بچه رو زیرپوش زیر دکمه دار مگه براش نمیپوشی
ملی بی بی شورتی بگیر اونا عالی هستن
شرتی بگیر، اونا خوبن
افتضاح شدن
وای اره خیلی مضخرف شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.