۸ پاسخ

من خیلی راضی هستم قدرت جذبش بهتر شده من 4پلاس میگرفتم ازین جدیدا 4میگیرم عالیه

آره هرچیم میدم بالا بازم آویزونه

هانیز بهتره

ولی من از مای بی‌بی خیلی راضیم باز از مولفیکس اصلا راضی نیستم .‌ من الان سایز ۶ میبندم اصلا آویزون نمیشه خیلی هم خوبه .. شما پوشک میکنی بچه رو زیرپوش زیر دکمه دار مگه براش نمیپوشی

ملی بی بی شورتی بگیر اونا عالی هستن

شرتی بگیر، اونا خوبن

افتضاح شدن

وای اره خیلی مضخرف شدن

سوال های مرتبط