همیشه هرچی میخوری عرق نعنا و چای نبات بخور بعدش
هویج خیلی خوبه شیرو زیاد میکنه
ران مرغ هم خیلی خوبه
ای وای سیب زمینی ک سنگینه
دلستر و مایعات وآب هندونه ایتا شنیدم شیر زیاد میکنه
بعدم برو زیر دوش آب گرم سینتو ماساژ بده چند باری انجام بده تا شیر جمع شه تو سینت
سیب زمینی نفخ داره
وای سیب زمینی نفخ خیییلی زیاد داره اصلا نخور
هویج خوبه و اب هویج
کاهو سیب زمینی، گوجه،سبزی اینا بد هست
سنگینه سیب زمینی
سیب زمینی نفاخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.