۴ پاسخ

خدا خیلی بزرگه.... بزرگتر ازحد تصور ما.... دقیقا موقعی که هیچ امیدی نداری سورپرایزت میکنه شک نکن.
کاملا درکت میکنم .منم شرایط تورو دارم و منتظرم با این تفاوت ک یه سقطم داشتم.از ته قلبم واست دعا میکنم خدا جفتمونو ب سرسبزی و برکت همین بهار سبز کنه .الهی آمین❤️

مگه چند وقته تو اقدامي؟؟

ان شاالله خدا به وقتش یه نی نی خوشگل و تپل میده بغلت🥰😍

ناراحت نباش عزیزم همه چیز به موقعش اتفاق میوفته

سوال های مرتبط