کلا نیم ساعتی دو حرکت داره تقریبا
ولی وقتی بستنی میخورم از خوشحالی پارتی میگیره تو شکمم😂😂
زیاااد
بعضی روزا خوبه بعضی روزا دقم میده تا یه تکونی بخواد بخوره
خداراشکر هر لحظه نمیشمارم😁
تقریبا زیاد بخصوص چیزایی ک دوست داره اکه بخورم سوزاخم میکنه 🤣🤣🤣🤣
خیلی زیاد
واسیع من معلوم نمیکنه خیلی حس نمیکنم چرا ؟
بعد هر چیزی که میخورم اگه دوست داشت واکنش نشون میده اگه نه خوابه
قبلا بیشتر بود جلوتر میرم کمتر میشهانگار جاش کم شده همش کش و قوس میاد
زیاد قابل شمارش نیست سوراخم کرده🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.