۶ پاسخ

چرا بابا گشاد میشه بلاخره پاره گی داریم و نمیخان قشششنگ بخیه بزنن ک تنگ تر ازرقبل بشیم

عزیزم بستگی داره به دکترت وبیمارستانت وکیفت وتوجه پرسنل اگه جای خوب بری بزایی چنان بخیه ات میکنن که اینق خوب میشی وتنگ میشی اگه جای بدی بری اصلا بخیه ات نمیکنن میندازنت یه گوشه تاخوب بشی خودت ازاین واضح تربگم دیگه😁😁😁😁

بله عزیزم مال من گشاد شد بخیه میزنن زیبایی بخیه نمیزنن که جایی که پاره شده رو میدوزن سال اول خوبه ولی هرچی بیشتر میگذره گشادتری من دوبارطبیعی داشتم گشاد شد عمل زیبایی انجام دادم الان همسرم خودش میگه باید بری سزارین چون واقعا عملم خیلی دردکشیدم وبه خودم وهمسرم خیلی سختی دادم

نه والا برای من تنگم شده 😂

نه عزیزم من بعد زایمان طبیعی که بخیه میکننع تنگ تر هم شدیم
اونایی بخیه میکنن تنگ میشه اونایی بخیه نمیکنن گشادن

الان همه اونایی که طبیعی زاییدن میان میگن نه ما از قبلم تنگ تر شدیم به زمان دختزیمون برگشتیم
هرکی یه چیزی میگه اصلا معلوم نیس

سوال های مرتبط

مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری