نده اگع دادی دیگه ترک کردنش خیلی عذابه
ای وای بدون پستونک که دیوونه میشه آدممم پستونک بچه رو مشغول میکنه آروم میکنه
ندی بهتره عفونت گوش میگیره
بده ولی دائم نه بعد۶ماهگی میگن خوب نیست چون دندون درمیارن کج میشع دندونا
من خودم میدم ولی نه دائم
برا کولیکش خوبه مک بزنه اروم میشه
اوایل بدی خوبه چون همش گریه میکنن یکسره هم شیر میخان بده بنظرم
به منم میگفتن نده ولی دادم الان راضیم بعد دو سه ماهگی ترکش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.