با پوآر برقی. واقعا خیلی خوب و راحته
اول اسپری بینی میزنم بعدش با پوار دستی تمیز میکنم
قطره سدیم کلراید بزن یکم نرن شد یا باپوآربکش یه با گوش پاک کن
توی حموم خودش خالی میشه عزیزم
نرم میشه میشه با دست گرفت
قطره میریزی تو بینیش نرم میشه خودش میاد لبه پواربرقی میزنی درمیاد بدون قطره نکن خشکه بچه اذیت میشه
با پوآر و قطره
اگه شله با فین گیر
اگه خشکه اسپری بینی میزنم چن دقه بگذره یا عطسه میکنه کیلد بیرون یا با سنجاق قفلی طلایی کوچیکا
من موآر معمولی خریدم نمیکشه فعلا با دستمال شاید برقی بگیرم
با پوار برقی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.