من گرفتم خیلی کوتاهه کاربردی نبود اما مال بیمارستانشو آوردم بلنده عالیه
اره من دستی دارم
اره خیلی کاربردیه
ولی من دستی گرفتم
اره عزیزم قطره بینی بگیر بزار نرم بشه بعد با اون بکش بیرون
منظورت همون فین گیر هست ؟
آره برا من که خیلی کاربردی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.