۶ پاسخ

همه رو به اندازه بخور.
هرچیزی به اندازه و اعتدال خوبه‌

بادوم زمین میگن حساسیت میاره واسه جنین

کنجدو نخور در عوض بادوم‌ درختی زیاد بخور میگن بچه جای خودشو میگیره

عزیزم شما بتاتون بالا هست سنو رفتید مشخص بشه تک قل هست یا دوقلو منم بتام بالا هست افتادم تو شک

فقط کنجد بقیه خیلیم مفیدن

بادام درختی
کنجد گرمه زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری