۲ پاسخ

من دخترمو اوایل بدنیا اومد بردم پیشش زردی دخترمو بدون دستگاه خوب کرد
بعد گفتن فغانی خیلی خوبه عالیه فلانه منم یه بار بردمش پیش فغانی دفعه دومم بردم یه بارم سرمدی خارج بود بردم پیش متفکر آزاد یه بارم جمعه بردم بیمارستان امام زمان پیش یه دکتره
فهمیدم هیچکی تواسلامشهر مثل سرمدی سواد نداره

من خواهرم دخترشو میبره اونجا راضیه

سوال های مرتبط