خانما من هفته ۲۰ هستم طول سرویکسم ۲۶ هست دکتر گفت سرکلاژ خودم بخاطر ریسک هایی که داره قبول نکردم بنظرتون خطرناک هست باید سرکلاژ بشم؟
نه عزیزم رعایت کن فقط هفتت بالاست آمپول ریه هم محض اطمینان با نظر پزشکت بزن
خیلی ام عالیه عزیزم ...تو این هفته تا ۲۵ خوبه کمترش میگن باید استراحت کنی
بد نیست باید استراحت کنی
شیاف استفاده کن و سعی کن بیشتر دراز بکشی که پایین تر نیاد
چون زیر ۳۰ دیگه میگن خوب نیست
خوبه که
چرا استرس داری
منم ۳۰
استراحت کن و شیاف بزار اصلا فعالیت نداشته باش خدا نکرده زایمان زود رس میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.