۵ پاسخ

من الان تو ۵ هستم دیگه صبر میکنم تا ۸ هفته

من که هفت هفته و سه روزم بود رفتم سونو گرافی تشکیل شده بود قلبش

۸ هفته برو

بعد ۷

به منم گفتم سه هفته دیگه

سوال های مرتبط