۶ پاسخ

کی سرکلاژ کردی؟
فقط گوش ب حرف دکترت بده

اصلا ب حرف بهداشت توجه نکن🙃

نگاه ما استراحت مطلق تو بارداری اصلا نداریم من خودمم همین استرس داشتم ماما مجازی بود ازش پرسیدم گفت همینکه برا حموم سرویس و غذا خوردن پاشی اینا تحرکی مطلق مطلق یعنی اصلا اینارو انجام ندی زیاد خودتو عذاب نده که یکم راه رفتی وای بچه اومده پایین تره تو فقط کارای شخصی خودت انجام بده نه هیچی دیگه من خودم گاها غذامو درس میکردم ظرف میشستم و... فقط من هیچوقت به پاهام فشار نمیاوردم ورحمم سر دوپا اصلا نشین زیاد یه جا نشین

بهداشت اصلا سواد ندارن هر چی دکترن میگه

دو هفته اول استراحت مطلق هست
بعدش استراحت نسبی
در حدی ک کارای روزمرتو کم انجام بدی و ب خودت فشار نیاری
دکترت هم ک گفته کاراتو انجام بده

سرکلاژی باید استراحت کنه بهداشت چیه اخه حرفشو گوش میدی کارای روز مره کارای سنگین نیست که کارای سبکه با بهداشت باشه میگن الان زایمان کن

سوال های مرتبط