خیلی استرس دارم برای ختنه پسرم

۳ پاسخ

من پسرمو یک ماه و نیم بود بردم اونجا خیلی گریه کرد اما اومدیم بیرون تموم شد دیگه بعدشم که اولین ادرار یکم گریه کرد و دیگه تمام

منم خیلی استرس داشتم زود میگذره فقط روز اول هربار ادار میکنه گریه میکنه بعد دیگه اذیت نمیشه بعد قطره استا بدی گیج میشه میخوابه چیزی متوجه نمیشه

منم هنوز نبردمش

سوال های مرتبط