۴ پاسخ

تولد؟؟؟ مگه دخترت ۴ ماهش نیست؟

ببین بستگی داره چجوری بخورین یا چجوری سرو کنی ولی من این طرز تهیه رو برای تو دیس بریزی میگم
تقریبا ۱۰تا سیب زمینی بزرگ ۶تا تخم مرغ دوتا کالباس توپی نیم کیلو خیارشور یه کنسرو ذرت ۴تا هویج یه کنسرو نخود فرنگی
سیب زمینی رو من له میکنم تخم مرغو رنده میکنم کالباس رو رنده میکنم خیارشورو نگینی میکنم هویجو رتده میکنم ذرت و نخود فرنگی رو اضاف میکنم سسشم مایونز و ماست رو ب مقدار مساوی بریز یکمم خامه ادویه نمک و فلفل سیاه بعد قاطی کن من سالاد الویه هام هر کی خورده راضی روده

ماهم پنج ماهگی رو جشن گرفتیم دو شب پیش😂♥♥

تولد ۴ماهگی!؟؟؟

سوال های مرتبط