خانوما ژله برای بچهامون خوبه!؟
#شیرخشک_#پوشک

۳ پاسخ

من خودم درست میکنم آب میوه طبیعی بایکم شکروژلاتین

تنها خوراکی ک میدم بهش همین ژلس
هیچی دیگه نمیخوره

اره خودت درست کن . تپل میکنه

سوال های مرتبط

مامان ehsan . kiyan مامان ehsan . kiyan ۲ سالگی
مامان 🩵شاهان🩵 مامان 🩵شاهان🩵 ۲ سالگی