خدایااااا کلافه شدممم این 5ماهگی چراااا تموم نمیشههه😬😬😬😬

۵ پاسخ

اه هیچکدوم از ماها زود زود نمی‌گذره اصلا🥴

من تو۶ لعنتی موندم درنمیام😮‍💨

وای نگو خواهر بالاخره فردا مال من تموم میشه

کافه نشو بزار هشت ماه و نه ماه بیاد بعد تازه میبینی 10 سال میگذره بهت همین دوماهه😂

تحمل کن سه روز دیگ تمومه😋😁

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی