۲۴ پاسخ

ارشد روانشناسی ، آموزگارابتدایی، شغلم هم خداراشکر خیلی دوست دارم کنار بچه ها روحیه آدم خیلی خوب میشه از لحاظ درآمد خداراشکر شوهرم حقوقش خوبه نیازی بهش نداره برا نیازهای ابتدایی خودم خداراشکر خوبه اما بخای هدفی بلندی داشته باشی ن متاسفانه حقوق خوبی ندارن

من کاردانی کامپیوتر دارم
قبل بارداری هم مدرکای اکستنشن مژه ، لیفت مژه ابرو ، اصلاح تخصصی ، میکاپ
گرفتم یه چند ماهی کار کردم دیگ باردارشدم نرفتم وسایلامو فروختم
الانم خانه دارم

بهداشت
شاغل
درآمد هم افتضاح

شغلم خانه داریه
خداروشکر هیچی درامد ندارم

برنامه نویسم
آره خداروشکر راضی ام

کارشناسی ارشد رشته مدیریت
۴ سال به عنوان معاون آموزشی توی دبیرستان دخترانه کار کردم
شغل از لحاظ محیط کار و شان اجتماعی خوبه ولی حقوقش خیلی پایینه
تا ۷ ماهگی حامگیم کار کردم و فعلا نمیرم و احتمالا از سال بعد دوباره شروع کنم

ارشد مهندسی صنایع ام. کارشناس اموزش دانشگاه بودم فعلا با دوقلو و بدون کمک دیگه فکر نکنم تا دوسه سالی بتونم برم سرکار. دلم میخواد یکسالشون شد یه شغل دورکاری یا یه چیزی مثل ترید رو شروع کنم. فعلا که شکر خدا کشور ترکیده

مدیر مدرسه دولتی مقطع متوسطه اول هستم. کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دارم... به امید خدا بعد بارداری برای دکترا اقدام می کنم.
این شغل شان اجتماعی خوبی داره....
اینکه به دانش آموزا برای آموزش ،تربیت انتخاب رشته ، تحصیلشون و.... کمک می کنی خیلی حس خوبی بهت میده.
دخترام رو خیلی دوست دارم با هم رابطه ی خوبی داریم اما چون سن بلوغ هستن یه مقداری کار باهاشون سخته خیلی باید صبوری کرد و درکشون کرد... مشکلات بچه ها زیاده متاسفانه
حکمم هم با ۱۴ سال سابقه البته دوران تحصیلم هم لحاظ شده و ۷ سال مدیریت ۳۵ تومان هست.

من لیسانس علوم سیاسی دارم شغلم حسابداری بود بعد از ازدواج دیگه نرفتم سرکار خانه دار هستم الان 😁❤️

مدرکم مهندسی بهداشت محیطه. بعد از فارغ التحصیلیم، ۱۰ سال کار کردم، بازرس بهداشت بودم، وقتی رسیدم به ماه ۸ بارداریم، دیگه نرفتم سرکار تاااااااا الان. نمی دونم دوباره بتونم برم سر کار یا نه، ولی دوس دارم از لحاظ مالی مستقل باشم. حقوقم کم بود، اما برای خرجای خودم کافی بود.

دندانپزشک هستم و الان رزیدنت رشته پروتز ... ولی بخاطر دوقلوها جز دانشگاه دیگه سرکار نمیرم ..

من لیسانس علوم تربیتی دارم
سال اخر دانشگاه باردار شدم و نتونستم برم سرکار گفتم بزار یکم بچم بزرگ بشه الان‌دو سالشه تا خواستم بخونم برای ازمون استخدامی دوباره باردار شدم و الان خونه دارم 😑

من ارشد معماری دارم...متاسفانه به غیر از شرکتا که اونم گندش دراومده حقیقتا...هیچ جای دولتی کار نیست و باید پارتی داشته باشی طبیعتا🤦🏻‍♀️توی استخدامی شهرداری قبول شدم ولی از یه نفر شنیدم چون پارتی ندارم حتی واسه مصاحبه هم دعوت نشدم😫

آرایشگاه داشتم ولی بخاطر فسقلیم بستم گذاشتم کنار هم فوق دیپلم حسابداری دارم هم مدرس ارایش پیرایش زنانه

پرستار هستم
درامد به نسبت سختی کارم خیلی کمه ولی خب عادت کردم و نمیتونم کار نکنم

پرستارم
خداروشکر راضیم
ولس اگه بتونم به تنبلیم غلبه کنم دوست دارم ارشد بخونم

فوق ليسانس حقوق دارم و خونه دارم

كارشناسي حقوق از رشتم راضي نبودم ادامه ندارم
ي دوره باستانشناسي خوندم اونم ول كردم نيمه راه
ي دوره يكساله صرف اموزش تريد كردم ك اونم باردار نشدم نصفه كاره موند
كلا استاد نصفه ول كردنهاي نامنظمم 😂

به نام خدا با فوق دیپلم معماری و لیسانس تربیت بدنی خانه دار و در آمد هیچی 🤣🤣🤣🤣

من کارشناسی دارم معلمم هستم
از تحصیلاتم نه راضی نیستم از اولشم دوست داشتم ارشدودکترا بخونم هی نمیشه ولی حتما یه روز میخونم
شغلمم درامدش اصلاااااا خوب نیست ولی شکر خدا من نان اور خونه نیستم و لنگ نمیمونیم از بقیه جهات ولی شغل خوبیه ارزوی بچگیم بوده که الان دارمش :)))

من دانشجو کامپیوترم ، هنوز شغلی ندارم

لیسانس تربیت بدنی دارم ولی برای تدریس تویه مدرسه حوصله نداشتم
تو کارهای هنری رفتم خیاطی و آرایشگری دوره دیدم دارمدش خوبه و در کنار آنلاین شاپ لباس کودک هم دارم

منم خانه دار هستم🤭

ب نام خدا خانه دار هستم خخخ

سوال های مرتبط

مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی