سلام😍کسی هست تو هفته ۱۴ سردرد داشته باشه؟؟؟ خیلی کلافه شدم😞

۶ پاسخ

من چند هفتس دارم🥲

بله من ۴ روز پشت سر هم سر درد داشتم
با مایعات و حمام و استامینوفن ساده ۳۲۵ و خواب هم خوب نمیشد اصلا


به دکترم که گفتم گفت باید میگفتی که برات سرم و ابوتل بنویسم.



⚠️البته سر درد که گرفتید؛ اول فشار خون رو چک کنید که خدایی نکرده بالا نباشه اگر فشار بالا بود باید حتما برید دکتر سریع

قرص ۱۳۵استامینوفن بخور

من ک هروز دارم

وای منم سردردام شروع شده نگو از هفته امه هر دفعه یه ماجرا داریما😶

من داشتم. خیلی شدید

سوال های مرتبط