۶ پاسخ

منم ۱۱ روزه سرکلاژ کردم کمر درد دارم کمی امروز که لکه قهوه ای ام داشتم خدا خودش نگاه کنه به هممون

من پادرد خیلی دارم.بغل رونام بخاطر اینکه ب پهلو میخوابم خیلی درد میکنه،زانو ب پایینم بخاطر بی تحرکی.فقط ماساژ دادنی اروم میشه. یبوستم خداروشکر شیاف پروژسترون کمک میکنه

من استراحت مطلق نیستم
یعنی همش دراز نمیکشم
پامیشم میشبنم تو خونه راه میرم
ولی اره پا درد شدید ک ا خواب بیدارم مبکنه
کمر دردم گاها پیش میاد
یبوستم بله دارم و خداروشکر هیچی رو من اثر نمیکنهههه

کی سرکلاژ کردید؟ چقدر گذشته

اصلا نزار یبوست بشی،انجیر کیوی،الوبخارا بخور،شربت لاکسی ژل هم مجازی تا روزی ۳ قاشق
استراحت هم ک من داغون شدم کمرم خشک شده دیگه چاره ای نیست جز تحمل

کمر درد و پا درد ندارم وای یبوست خیلی اذیتم میکنه شربت منیزیوم هیدروکساید میخورم

سوال های مرتبط