من امروز با ۹ روز تاخیر بتام ۲۹۴ بود به نظرتون این عدد اوکیه برای این تایم تاخیر آخه ۶ ماه پیش سقط داشتم😔؟
من بتام 1536بود یه هفته بعدآزمایش رفتم سونو قلب 9هفته بودم
من بتا ۲۰۰۸ بود .۷ هفته و ۴ روز رفتم عزیزم
بتام ۹هزارو خورده ای بود و تو ۷هفته۵ وروز رفتم سونو
من با بتای ۲۸۰
رفتم صدا قلب بچه رو هم شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.