مامانای عزیز ،شما با بتای چند رفتید سونو شکمی قلب و خود جنین رو دیدید؟؟؟

۵ پاسخ

من امروز با ۹ روز تاخیر بتام ۲۹۴ بود به نظرتون این عدد اوکیه برای این تایم تاخیر آخه ۶ ماه پیش سقط داشتم😔؟

من بتام 1536بود یه هفته بعدآزمایش رفتم سونو قلب 9هفته بودم

من بتا ۲۰۰۸ بود .۷ هفته و ۴ روز رفتم عزیزم

بتام ۹هزارو خورده ای بود و تو ۷هفته۵ وروز رفتم سونو

من با بتای ۲۸۰
رفتم صدا قلب بچه رو هم شنیدم

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیدِ زندگیم مامان امیدِ زندگیم هفته هشتم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری