۷ پاسخ

هوس چیزای شیرین میکنم خیلی غذای خاصی نمیخورم

خیلی دلم شیرینی می خواد مثل کیک یا هله وهوله مث چیپس

همه چیز به جز ترشی و ماست و سالاد تو ۳ الی ۴ روز اول

من اکثرا کاچی درست میکنم حلوا با شیره
یا رنگینک یا خرما ک جلو شیرینی خوردنمو بگیره و اکثرا غذای گرم کمتر درد بکشم

همه چی میخورم اما سعی میکنم چیزایی که طبعشون سرده مصرف نکنم ترشیجاتو فست فودو هله هولم کمتر میخورم

موز ، خرما، انجیر
کاچی با دارچین 🥰

هرچیزی ک میلم بکشه والا غذا ک ن ولی شکلات خیلی میخورم

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۳ سالگی