نمیدونم چرا دلم همش ضعف میره😑🤦🏻
تازه شام خوردم🥲🥺

۵ پاسخ

منم جدیدا اشتهام باز شده😁

تو این هفته ها همینطوریه منم همش گشنمه رژیم دیابتم

حالا اولشه نی نی که بزرگ میشه بیشترم میشه

وااای منم همین مشکلو‌دارم
گرفتار شدم

خوش به حالتون زود شام می خوری

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒍𝒊🩵 مامان 𝑨𝒍𝒊🩵 ۳ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی