خانوما من فولیک اسید یک میخورم شما چی؟

۴ پاسخ

تا هفته ۱۶ همین هست بعد جایگزین میشه یعنی حذف میشه با نظر متخصص پیش برید

دکتر به من کوالی فول داده، تازه میخوام شروع کنم

منم میخورم

ما همه چی میخوریم باز تنبلی تخمدان داریم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری