کسی تو بارداریش فیبرم داشته؟ وضعیتتون چطورع مثل من خیلی درد دارین؟

۲ پاسخ

من دارم چهارتاست و ذهنم همش درگیرش هست و نسبت به بقیه خانمهای باردار درد دارم و برا سونو انومالی بسییییار اذیت شدم

من دارم خیلی کوچیکه ۲۲ میل

سوال های مرتبط

مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان فسقلی ها💙💖 مامان فسقلی ها💙💖 روزهای ابتدایی تولد