۲ پاسخ

عزیزم ازمایش بعدیت دیگ گلوکز نداره
فقط ناشتا و بعد صبحانس

بهتره که بدی عزیزم نترس رعایت کن میاد پایین من ۱۱۵ به ناشتا بود بارعایت شد ۹۹

سوال های مرتبط