منم اونجوری شدم تازگیا دلم بستنی و هندونه میخاد فقد
نفخ نمیکنی؟؟من خیلی نفخ میکنم فقط
من یکماه هررررر روز هندونه خوردم که آب جنینم بیاد بالا،بعدم آزمایش قند دادم خداروشکر مشکلی نداشتم
منم هی دوس دارم هندونه و طالبی بخورم
منم خیلی هندونه دوست دارم مخصوصا وقتی از وسط نصف میکنی واسه مغزش من گریه میکنم فقط همون قسمت و دوست دارم🥺🤣
من که قند دارم و عاشق هندونه هستم 🤦♀️
وای منم میخورم دوست دارم
منم همین طورم
دارم جلو خودمو میگیرم کم بخورم
قند میاریم سردیمون میزنه
منم زياد ميخوردم تكرر ادرار ميگرفتم
گرفتگي زير شكم هم ميگرفتم
تركش كردم ده روزيه
منم هلاک هندونه هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.