منمخودم میخورم دکتر بهمنداده
بون دکتر گفت اگه روی دوتا گردو و هفته ای دوبار ماهی پرورشی بخوری نیاز نیست ولی خودم گفتم بنویس
به من گفت چون اضافه وزن داری بهت فعلا نمیدم ولی مولتی ویتامینم و عوض کرد دیدم داخل اون امگا هست
ب منم نداد خودمم گفتم گفتش نیاز نیست
منم دکتر بهم کلسیم و ففول نداده میبینم همه اینجا میخورن
به من تازه۳روزع داده
همه که نمیخورن
دکتر نسبت به شرایط بدنی هر شخصی مکمل میده
به منم نداده
بر اساس ازمایشامون دکتر تجویز میکنه منم ندارم حتما ب انداره کافی تو بدنمون هست
لابد گفتی ماهی و گردو میخوری نداده. ولی بخوری بهتره ماهایی ام که میخوریم در هفته دوتا دونه بیشتر نمیخوریم زیادیش ضرر داره برا جنین
منم نمیخورم
به منم نداده دکتر
ب منم نداده.
سعی کن گردو ماهی تو برنامت باشه
دکتر من از ۱۶ هفته قطع کرد
به منم نداده دکترم
به منم نداد بهش گفتم ، گفت واجب نیست اگر ماهی در هفته نمیخوری همون هفته آیی یه دونه با دو تا بخور ولی واجبم نیست ، خیلی از دکتر. ها نمیدن
وزنت بالاست؟
من چون وزن خودم زیاده دکتر ی آس آ بهم داده با متفورمین و ی قرص آهن وسلام. اصلا بهم داروی تقویتی و مولتی اینا نداد گف نیازی نیس
ب منم نداده نگران نباش
منم نداد خودم میخورم
از16هفته پزشکم تجویز کرده برام
من برای وزن جنین میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.