۲۲ پاسخ

تمیزکاری من وقتی ناراحتموعصبی میوفتم ب جون خونه اینق میسابم تابرق بزنه همجابعد ی دوش میگیرم اروم میشم

من چنماهیه بعضی از شبا از غصه میمیرم
نمیدونمم غصه ی چیه اصلا
فقط عمیقاااا احساس پوچی میکنم

اخ اخ چی گفتی من بعضی وقتا حتی دلم میخواد حرفم نزنم

چه آینه قشنگی🥹چه خانوم قشنگ تری❤️🥹غم قسمتی از ما زن های خاورمیانس🥲و چقدر غم ما خانومارو قشنگ تر،شجاع تر و آگاه تر میکنه🫂

منم ترجیح میدم تو ناراحتی با کسی معاشرت نکنم و‌تنها باشم اما با وجود کهبد خیلی وقت‌ها این تنهایی حسرت میشه و از درون بیشتر بیشتر داغون میشم
امیدوارم بهتر بشی زیبا رو❤️

منم‌یه دوستی دارم تو لاک خودش میره انقدری که بهش نزدیکم کاملا میدونم این شرایط چیه
خودمم گاهی همینم اما خب بجاهایی ظاهرمو حفظ میکنم
امیدوارم غمت کم شه تموم شه زیبا🩵🍃

منم دقیقا مثل خودتم
الانم سرشار از غمم

من گریه هیچ جا نمیرم مینویسم غر میزنم دعوا راه میندازم با همممممه

روح آدم که خسته میشه نیاز به استراحت برای تجدید قوا داره که دوباره برگرده به حالت اول یجور ریست شدن
و این کاملا طبیعیه و نشون میده از درونت فاصله نگرفتی و چم و خم درونتو میشناسی و نمیجنگی باهاش که همیشه استند بای در حال فعالیت باشه
همینکه خود خودتی بخودت افتخار کن و نگران ناراحتی اطرافیان نباش
امیدوارم اینروزا رو در ارامش و بدون سرزنش کردن بگذرونی
کلی انرژی خوب و مثبت برات 🌹❤️

فکر و فکر و فکر
سکوت و سکوت و سکوت
فقط خودم میدونم خوب نیستم کسی نمیفهمه

منم میرم تو مود سایلنت شدن تا مغزم آروم بشه

یه مدته چیزایی که واقعا حالمو بد میکنن دائم، سعی میکنم ازشون دوری کنم سختی های زندگی به کنار ولی ادمارو نمیتونستم هضم کنم یکم بگی نگی بهترم

من فقط با حرف زدن با شوهرم خوب میشم😕حتی اگه خودش باعث دل گرفتگیم بشه باهاش حرف بزنم بغلم کنه یادم میره همه چی🤧

ولی چرا قبلا همینجوری بودم و باید دور میشدم از همه
حتی بعد مهمونی هم باید میرفتم تو سکوت
میرفتم جای شلوغ کلا باید تنها میشدم احساس میکردم از انرژیم گرفته شده باید باز برگردونم

با همه وجود درکت میکنم همه ما یروزایی کم میاریم ولی خوبیش اینه باز بهتر از قبل بلند میشیم✨

خیلی وقته چیزی ب عنوان خودم بودن و تو لاک خودم ندارم،همش باپسرمم جوری تا یه تایم کم نباشه دیگه خودم نمیتونم ب نبودش عادت ندارم

من نمیتونم تو لاک خودم باشم چون مادرشوهرم همش دنبال ماس

عزیزممم🥲زن بودن سخت ترین کار دنیاس
مخصوصا اگ مامان هم باشی🥺

وای وقتی دلم میگیره فقط دلم یخاد بشینم یه گوشه فکر کنممممم 🤦🏻‍♀️

منم همینطورم

منم همینطور در مورد جمله اول 😔

منم مث توام شادی
یه حدت محو میشم نه جایی میرم نه کسی میاد تا خود به خود از لاکم بیرون بیام و حالم بهتر بشه🥲💔

سوال های مرتبط