سلام مامانا پسرم ۴ ماه چیه روزشه دیروز بردمش بهداشت ۵و۹۰۰ بود گفتن وزنش کمه چکار کنم شیر خشک اپتامیل میدم چ شیرخشکی خوبه مامانایی که تجربه دارن بگن
نمیشع کاریش کرد چون شادبرا اول ابتدایی تا پایان مدرسه هست اونم باید ثبت بشه شمارش ما تصمیم گرفتیم تو ایتا گروه بزنیم
برو مدرسه پیش مدیر برات درست کنن
اگه بچت پیشه نمیشه ثبت نامش کرد تو برنامه چون پیش دبستانیا دانش آموز نیستن نوآموزن دختر منم نتونستم ثبت نامش کنم فقط شبا مشقشو میفرستم الانم دوروزه نمیشه حتی مشق فرستاد فقط پیام
بچه ات کلاس چندم هست پسرم منم مهد هست اینجوری میشه
کدملی بچتو باید بدی واردشی بعنوان دانش اموز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.