دختر من ۱۷ ماهگی راه افتاد
وقت داره هنوز
توی خونه دستشو بگیر زیاد راهش ببر
دختر من توی خونه هرجا میرفت میرفتم دستشو میگرفتم قشنگ باهام راه میومد فقط میترسید خودش تنهایی قدم برداره برای سرپا موندن هم خیلی وقتا حتی نیم ساعت هم میشد سرپا میموند ولی ترس از قدم برداشتن داشت
دکتر گفته بود تا 16ماهگی صبر کنید بعد پیگیری کنید .
پیگیری کنین بهتره
تا ۱۸ ماهگی طبیعیه عزیزم
دخترمن یکسالو سه ماهگی راه افتاد
میگن تا ۱۸ ماهگی وقت هست.پسر من ۱۵ ماهگی راه افتاد
دخترمن ۱سال و۲ماهگی راه رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.