۶ پاسخ

بستنی آجیل خام و شیر خشک وزن دهی اسمشو نمیدونم بخور دوست من بچه اش از ۱۸۰۰شد ۳۸۰۰با شیر خشک

یک روز درمیون شیر موز
حبوباتم بخور
پروتئن زیاد

آره من ۳۱ هفته و ۴ روز ۱۶۳۰ بود گفت کمه

من 32 هفته 2100 خورده و 1900 خورده بودن دکتر گفت خیلی خوبه
شما یه قلویی باید بیشتر باشی

یکم کمه باید 2100،2200 میبود

اره عزیزم سعی کن وزن بگیری

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد