طبیعیه اول وزن کم میکنن
همون تند تند شیر بخوره خوبه مدفوعش از ۶،۷بار بیشتر و ابکی باشه اسهال محسوب میشه
طبیعیه عزیزم دکتر به من گفت ممکنه بچه ها ۱۵ روز اول وزن اولیه خودشون باشن چون اول که بدنیا میان همش باده بعد میخوابه
اون پی پی کردنشم طبیعیه به مرور کمتر میشه
خداروشکر کن که تند تند پیپی میکنه زود مواد جنینیش دفع میشه
بعدم وزن بچه معمولا ۱۰ درصد کم میشه بعد شروع میکنه به وزن گیری
پى پی اوایلش طبیعیه زیاد باشه، اما این که تند تند شیر میخوره حواست باشه شیرت یه موقع کم نباشه بچه گرسنه بمونه. هر ۲،۳ ساعت یه بار باید قشنگ جیش کنه پوشکش خیس شه. اگه میکنه یعنی داره به اندازه کافی شیر میخوره.
بچه من۲۷۰۰بوداومددنیا،براهفته شد۲۶۰۰
طبیعیه
طبیعی به مرور کمتر میشخ ۴ روزه دنیا اومده عزیزم صبر داشته باش دختر منم اوایل ۱۰ ۱۲ بار بود الان نهایت یکی دو باره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.