بارداری بارداری جنین فرزند پروری

تصویر
۲۴ پاسخ

من نمیدونم همسرم میخواد برام بخره یانه اصلا هیچی که نگفته منم نپرسیدم
ولی توقع دارم (چون همسرم تقریبا 5سال پیش برای دوقولوهای خواهرش هرکدوم یه پلاک برای دختر داداشش هم گوشواره خریده ومادرشوهر پدرشوهرم برای جاریم انگشتر خریدن) حالا من تودلم توقع دارم همشون باهم حداقل یه تکه طلا بخرن چون طلاگرونه نمیگم تکی بخرن همشون باهم..... حالا شاید توقع زیادی دارم ولی خب شوهرم براشون خرج کرده....

والا من دیگ از همسرمم توقع کادو ندارم با این گرونی طلا یه باکس گلم که بیاره الان شیش هفت تومن پیادس

خخخخخ کادو؟به من سیسمونی هم ندادن چه برسه کادو

خانواده من برای خواهرم سیسمونی خوبی خریدن کادو زایمان هم طلا دادن
برای خودم نذاشتم اصلا سیسمونی رو بخرن ولی کادو رو میدن
همسرم هم کادو میده ولی خب هنوز تصمیم نگرفتیم چی
خانواده همسرم هم فکر میکنم طلا بدن
البته کلا ندن هم من ازشون ناراحت نمیشم شرایط جامعه واقعا ثبات نداره، قیمت ها بهم‌ریخته است
چه انتظاری داشته باشم
برای زندگی و خواسته خودم بچه دار شدم

فقط همسرم به من کادو میده بقیه برای نی نی میارن

من خانوادم هم برا خودم گرفتن هم بچه
مادرشوهرم اینا فقط برا بچه گرفتن
شوهرمم هم برا خودم هم برا بچه

مامانمینا که سیسمونی دادن نمیدونم بازم کادو میدن یا نه ، خواهر برادرمم برای بچه کادو‌ میدن
شوهرم هم برای من طلا گرفته هم بچه
مادرشوهرمم هم برا من طلا گرفته هم بچه

سر پسر اولم مادرو پدرشوهرم ب بچم کادو طلا دادن ی دستبند ی پلاک هم وقتی فهمیدن باردارم
ولی ب خودم چیزی ندادن
خانواده خودمم ک مامانم سیسمونی رو سرویس چوبشو با چند تیکه لباس گرفت
اون موقع یادمه خیلی اوضاع مالیمون بد شد یکی از همکارای همسرم سرش گلاه گذاشته بود اصن تو فکر کادو برا خودم نبودم


سر این دومی مامانم وسیله و ی مبلغ پول گفت بیشتر لازمت میشه
مادرشوهرمم گفته ب همسرم طلا میگیره ولی نمیدونم چی و چقدر
و همسرمم خبر ندارم میخواد چیکار کنه
اگه گرفت فهم و درکشه
اگه نگرفت هم که دیگه ….

ادم نمیشه از کسی بخواد براش چیزی بگیره خود طرف باید حواسش باشه حتی تو شرایط بد مالیِ الان
ب هر حال من شخصا خودم تو زندگی همپاش مثه ی مرد همراهی کردم
🥲😃

والا شوهر من همون گلم بگیره قبوله ولی فکر نکنم همینم بگیره واسه بچه هم خودم میخوام ازش پول بگیرم دستبند بخرم

من شوهرم گفت خودم سیسمونی میگیرم گرفت، واسه نینی هم یه پلاک گرفته ، حالا چند بار وسط حرفامون برای منم میخواد یه چیزی بگیره، مامانم که فقط کادو نینی رو گذاشته کنار، خانواده شوهرم هم که حتی روز عقدم به من کادو ندادن حتی سرویسی که مامان باباش سر عقد دادن خود شوهرم گرفته بود ، خرج عروسی هم کمکی نکردن از الان خودمو آماده کردم چیزی ندن اونا😂

دوست همسرم خانومش بارداره میگه مادر زنش برا زنشم طلام خریده هم برا اون هم برا نی نی

منکه توقع کادو ندارم همسرم به اندازه کافی زیر فشار خرج سیسمونی مخارج بیمارستان دکتر هست اینا خودشون برای من کادوعه از مادرمم توقع ندارم فقد توقع دارم برا نی نی بخرن کادو طلا

من ازدواج دومم بود هیچی نخریدن خودمون خریدیم ولی مامانم یه النگو خریده برای دخترم ولی خانواده ی شوهرم آدم های بدرد نخوری هستن نه چیزی میخرن نه قراره بخرن

گلم نمیخوام 😂 والا جا ندارم نمیدونم با چه عقلی خونه رو کوبیدم از نو ساختم چهارتا شلف و جای دکور نذاشتم براش تمام گلایی که داشتممم دنبال سرنگون کردنشونم

بچه اولم بهم طلا دادن مامان بابام.برای بچه هم سیسمونی
خانواده همسرم به بچه ربع سکه.
همسرم هم طلا گرفت برام
ولی خب هزینه ها سال ۹۸ کجا الان کجا.
امسالم گمونم فقط ماچم کنن😁

من مامانم یه عالمه برام لباس اینا خرید ولی خودم کادو نخواستم گفتم والا همه چی گرونه واسه بچه هم دو دست لباس بگیری کافیه
ولی فک کنم واسه بچه طلا بگیرن
سمت شوهرم اینا هم نمیدونم دنبال کادو گرفتن هم نیستم 😂
خودم واسه خودم خالی خالی خوشالم

مامانم میگفت میدم
گفتم لازم نکرده سیسمونی دادین دیگه
فقط یه گل کوجیک برام بیار بیمارستان
شوهرمم گفته ک گوشواره برام میخره
نمیدونم راست یا دروغ😑🤣
اخه همه طلاهامو برای خرید خونه فروخت به باباش
بعد گفت یه جفت از گوشواره هاتو ازشون میخرم برا زایمانت

خانواده ام سیسمونی گرفتن و مهمونی که واسه بچه گرفتیم همه برای نینی کادو گرفتن
همسرمم آدم باشه و بزار اعصاب و روان من آروم باشه کادو پیشکشش

من حتی بهم سیسمونی هم ندادن چ برسه کادو
فقط همسرم خدا براش بسازه

سمت ما معمولا خانواده دختر اگر سیسمونی بگیرن دیگه هدیه خاصی نمیدن، ولی من چون به مامانم گفتم سیسمونی خودم میخرم میخواد همون مبلغ برام طلا بگیره.
خانواده پسر هم که هدیه میدن حالا درحد توانشون
مامانم واسه نوه های پسریش یه چند تیکه وسیله خرید و یه تیکه طلا

اصولا فقط سیسمونی بچه رو میگیرن با یه تیکه طلا برای بچه که من هیچکدومو نخواستم ازشون خونه خریدیم قراره پول چند متریشو ازمون نگیرن😅

وقتی نینی دنیا بیاد اگه منظورتون اینه واسه مریض یعنی مامان خوردنی میگیرن مثلا چیزای مقوی و گل شیرینی . برای نینی هم کادو میدن

من فقط همسرم به من میده فک کنم، بقیه برا بچه خریدن

به من ک ندادن

سوال های مرتبط

مامان کارن جانم
✨🧿💙 مامان کارن جانم ✨🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن جانم
✨🧿💙 مامان کارن جانم ✨🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن جانم
✨🧿💙 مامان کارن جانم ✨🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن جانم
✨🧿💙 مامان کارن جانم ✨🧿💙 روزهای ابتدایی تولد