مامان سوگل من از دکترم پرسیدم برعکسش گفت سزارین ۶۰ طبیعی ۶۵ چون زحمتش بیشتره و اینکه این قیمت پایه اس اگر اتاق و چیزای دیگه بخوای بیشتر میشه
منم میخوام خصوصی برم و اصلا فکر نمیکردم قیمتا اینطوری باشه شاید رفتم کمالی🥲
فکر کنم زایمان سزارین با تامین اجتماعی ۶۵.طبیعی هم پنج تومن از اون کمتر میشه..با بیمه تکمیلی رو دقیق نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.