بارداری بارداری جنین فرزند پروری

تصویر
۲ پاسخ

مامان سوگل من از دکترم پرسیدم برعکسش گفت سزارین ۶۰ طبیعی ۶۵ چون زحمتش بیشتره و اینکه این قیمت پایه اس اگر اتاق و چیزای دیگه بخوای بیشتر میشه
منم میخوام خصوصی برم و اصلا فکر نمی‌کردم قیمتا اینطوری باشه شاید رفتم کمالی🥲

فکر کنم زایمان سزارین با تامین اجتماعی ۶۵.طبیعی هم پنج تومن از اون کمتر میشه..با بیمه تکمیلی رو دقیق نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان کارن جانم
✨🧿💙 مامان کارن جانم ✨🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن جانم
✨🧿💙 مامان کارن جانم ✨🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن جانم
✨🧿💙 مامان کارن جانم ✨🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن جانم
✨🧿💙 مامان کارن جانم ✨🧿💙 روزهای ابتدایی تولد