خانما تجربیاتتون رو درمورد مینی واش میگید💫💐

۵ پاسخ

وسیله خوبیه مخصوصا برای لباسای بچه که نمیخوای با بقیه لباسا قاطی بشه و بهداشتی باشه خیلی لازمه دو مدل اتومات و معمولی داره که مدل اتوماتش مثل لباسشویی های بزرگ آبکشی رو هم خودش انجام میده مدل معمولیشم که ارزونتره و گنجایش کمتری معمولا داره خودت باید آبکشی کنی یعنی یه دور روشن کنی کف بزنه و بشوره یکی دو دور هم آبشو خالی کنی و آب تمیز بریزی که واست بشوره
اگه خواستی معمولیش بگیری براش مایع لباسشویی نوزادم بگیر و با آب رقیق کن بعد بریز توی دستگاه که خوب تمیز کنه چون با پودر صابون چند دست باید آبشو پر و خالی کنی تا پودرا بره

عصای دسته بخدا من که دوست نداشتم لباسای دخترمو بندازم تو لباسشویی خودمون ….با اینکه بیبی واش هم داشت….هر شب مینی واش روشن میکردم لباسای نینی مینداختم توش….الانمضد عفونی شده برای پسری اون نبود ک بیچاره بودم

من دارم راضیم
تازه بعضی از لباسای نینی با مینی واش شستم
نصف بیشترش هم چون دفه اوله میخوام با دست بشورم

خیلی خوبه راضی هستم

من حس میکنم بدرد نمیخوره نخریدم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی