نظر من و میخوای نخر...منکه استفاده ام نشد
فریدیلین مدل sw20
واسه من که کاربرد نداشت کلا لباسشویی خودمون میانداختم با مایع کودک اون شد اسباب بازی بچه ام
سلام من دوقلو دارم خیلی خیلی راضیم بسیار تمیز میکنه مارک میلاد
دوقلو کار کردن باهاش سخته باید وایسی بالا سرش قدرتش مث لباسشویی هم نیست ممکنه اب سرریز کنه اگه میتونی اتومات بخر
من دوقلو شو خریدم مارک جنرال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.