۶ پاسخ

نظر من و میخوای نخر...منکه استفاده ام نشد

فریدیلین مدل sw20

تصویر

واسه من که کاربرد نداشت کلا لباسشویی خودمون می‌انداختم با مایع کودک اون شد اسباب بازی بچه ام

سلام من دوقلو دارم خیلی خیلی راضیم بسیار تمیز میکنه مارک میلاد

دوقلو کار کردن باهاش سخته باید وایسی بالا سرش قدرتش مث لباسشویی هم نیست ممکنه اب سرریز کنه اگه میتونی اتومات بخر

من دوقلو شو خریدم مارک جنرال

سوال های مرتبط

مامان عسلچه👼🍯💛 مامان عسلچه👼🍯💛 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💗 لیانا 💗 مامان 💗 لیانا 💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری