واااااایییی خیلی بدِ من ک رفتم بیمارستان بستری شدم
من تا ۱۰ روز همراهم بود جوری که شبا موقع خواب شیاف میزاشتم تا میتونی آب بخور فقط که زودتر اثرات دارو وبیهوشی دفع بشه
وای وای من تا دوهفته داشتم🥲
دوغ سرد با یکمی نمک میخوردم اروم میشدم
فقط امتحان کن شاید جواب داد😇
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.