۳ پاسخ

واااااایییی خیلی بدِ من ک رفتم بیمارستان بستری شدم

من تا ۱۰ روز همراهم بود جوری که شبا موقع خواب شیاف میزاشتم تا میتونی آب بخور فقط که زودتر اثرات دارو و‌بیهوشی دفع بشه

وای وای من تا دوهفته داشتم🥲
دوغ سرد با یکمی نمک میخوردم اروم میشدم
فقط امتحان کن شاید جواب داد😇

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۴ ماهگی