نشانه رماتیسم
حتما برو دکتر،بی دلیل کبود بودن نشونیه خطرناکیه،ایشالا که چیزی نیس ولی حتما دکتر برو
مامانم اینجوریه نمیدونه از چیه
آره. از قدیما می گن از ما بهترون مارو بعضی اوقات تو خال اذیت می کنند بدنمون کبود میشه
من اینجوریم ولی آزمایش دادم اوکی بوده
منم گاهی میشم
آره عزیز من قبلا اینجوری میشدم راستش پی شو نگرفتم الان خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.