ممکنه واریس باشه
سلام. به پزشک عروق مراجعه کنید. کبودی معمولا به خاطر پارگی مویرگها هست.
من همینطور بودم رفتم. همیشه بدنم کبود میشد. متخصص عروق برام کپسول دوکسیوم ۵۰۰ نوشت تا سه ماه روی یکی بعد ناهار میخورم.
مامانم بی دلیل کبود میشه پلاکتش پایینه خیلی خطرناکه حتما برو ببین چقدر پایینه چون پایین بودن پلاکت گاهی مشکل سرطان خونریزی داخلی و خیلی مشکل های حدیه دیگه است
اینطوری نگفتم ته دلت خالیی بشه ها فقط گفتم حتما حتما حتما کارتو جدی بگیر
بعدشم اگه دیدی فقط پلاکت پایینه مشکلی نداری
گوشت و جگر ریاد بخور خوب میشه
اما بایذ حدی بببببگیییییری
اگه کمه مشکلی نداره جایی خوردی هواست نیست. اما اگه زیاد تکرار میشه احتمال کمبود پلاکت هست خواهرم قبلا این طوری بود باید یه آزمایش بدی اگه زیاده
بی دلیل اگرکبودمیشه بروآزمایش سی بی سی بده حتمااحتمال پلاکت پایین وداری چون کبودی بیجهت برای پلاکت پایین هست ومن اینجورم
اره مامانم
میگه کار شیطونه😁
سلام میخوره به یه جایی حواست نیست عزیزم
من همینطور یه دست بهم بخوره کبود میشه
خصوصا وقتی مشغول کارهای خانه هستم فرداش می بینم چند جام کبود شده معلوم نیست به کمد گرفته به کابینت خوردم😅
معمولا باید ضربه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.