۱۰ پاسخ

عزیزم به هیچ عنوان دمیترون یا انداسترون نخوری تاثیر داره ولی به عوترضش نمی ارزه میگن باعث شکاف بب و کام میشه خیلی عوارض دارن
دکترم برا من امپول ب۶ و قرص دیمن هیدرینات ۵۰مینوشت میخوردم یکمی بهتر میشدم

تاپیکهای منو ببین تو اخری گفتم از تجربه ام صد در صد به دردت میخوره

من سه روز اینطور شدم .
شب سوم از ضعف تمام بدنم میلرزید
آخرم بردنم بیمارستان
سرم و آمپول زدن .خوب خوب شدم.

بتونی چند تکه دم سینه کبابی بخور.

من سیرابی خوردم بد نبود، ی وقتا هم ک حس بدی دارمو میدونم میخوام بالا بیارم رانی انبه میخورم ،اگر خود انبه باشه بهتره ولی فعلا ک فصلش نی

منم ۱۴ هفتم و مثل شما همش حالت تهوع و استفراغ داشتم حتی ب بوی خونه و بیرون و ادما و حتی طبیعت هم حساس بودم آبم نمیتونستم بخورم داغون شدم دکترم بهم قرص متوکلوپرامید_ حکیم ۱۰ داد ۱۲ساعتی ی دونه میخورم(ی دونه بعد صبحانه ی دونه قبل خواب) ،۸ساعتی هم یه دونه دمیترون میخورم(صبح و شب همراه متو کلوپرامید و یکی هم عصر تنها) الان اوکی اوکی ام...اصلا حالت تهوع و استفراغ ندارم ولی خب ۶دونگ حواسم جمعه ک ی دقیقه تایمم اینور اونور نشه وگرنه دوباره حالت تهوع میاد😅

غذا هاتو قبل اینکه بخوری بزار یخچال سرد شد بخور در حد دوتا قاشق بخور یه ساعت یکبار مرغ درست کن کبابی حالت بهتر می‌کنه اگه بیمارستان نزدیکه برو یه سرم وصل کن حتماً من هرکار ماما گفت انجام دادم بازم چیزی رو دلم نمیموند فقط سرم زدم اوکی شدم کم کم خوب میشی

عزیزم قرص عوارض داره نخور سیرابی بخور بخصوص صبحانه عالیه بهترمیشی

باید با دکترت مشورت کنی من خودم سرم دمترون و قرص پرتو پررازول استفاده کردم

باید تحمل کنی فقط تا دورش تموم شه
برا ظعفت هم برو دکتر برات سرم بنویسه بزن

انداسترون بخور دوایی هر درد بی درمانیه

سوال های مرتبط