۳ پاسخ

عزیزم وزنش نرماله
چون بچه تا یکسالگی نهایت ۱۰/۱۱ کیلو باید بشه بیشتر از این اگه بشه اضافه وزن یعنی داره
الان وزنش خیلی خوب بوده تا ۶/۷ ماهگی ماهی ۶۰۰ گرم الی ۱ کیلو اضافه میکنن بعدش کم میشه هم بخاطر دندوناشونه و هم روند رشدشو پس الکی بد به دلت راه نده گندم خانومت عالی داره رشد می‌کنه 😻🫶🏻

عزیزم ازلین به بعد کلا کم وزن اضافه میکنن
دکتر بچه من گفت اگه قرارباشه مثل اوایل هرماه یک کیلو وزن اضافه کنن که یکسالگی میشن ۲۰کیلو
از ۶ماهگی ب بعد نهایتا ماهی ۲۰۰گرم وزن اضافه کنن
پسرمنم ۳۱۰۰ بدنیااومده ۶ماهگی ۷۳۰۰ الان ۷۷۰۰
دایارم حساسیت به پروتئین گاوی داره

من پسزم حساسیت داره ۶و۸۰۰

سوال های مرتبط