فشارت اوکیه؟
من درد زایمانم یا سردرد شروع شد سردرد بد رفتم دکتر بستری شدم برا زایمان یه دکتر برو
عزیزم حتما فشارتو چک کن
منم داشتم همراه با تاری دید فشارم همچی خوب بود دکتر بهم شربت آرامبخش داد گفت هروقت درد گرفت بخور الان هروقت درد داره میخورم آب روی آتیشه
فشارتو حتماچک کن استامینوفن ساده هم میتونی بخوری اگه زیاد سردرد میگیری ب دکترت بگو
اگر با استامینوفن ساده خوب نمیشه و دائم هست حتما به دکترت بگو برات آزمایش مینویسه
منم الان سرم داره میترکه😐😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.