اگر غیر ارادی ازت خارج میشه و پد میزاری خیس میشه نشت کیسه ابه ولی اگر سفید و رقیقه زیادم باشه اشکال نداره اون ترشحه و اینکه ترشح زرد و قهوه ای و سبز خطریه چون جوجو احتمالا پی پی کرده خونی و صورتی هم باشه باید بری دکتر
هیچ نوع عادی نیست.
ترشحاتت یکم بیشتر بشه یکم غلیظ و زرد بشه طبیعی
آب رقیق اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.