۲ پاسخ

اگر غیر ارادی ازت خارج میشه و پد میزاری خیس میشه نشت کیسه ابه ولی اگر سفید و رقیقه زیادم باشه اشکال نداره اون ترشحه و اینکه ترشح زرد و قهوه ای و سبز خطریه چون جوجو احتمالا پی پی کرده خونی و صورتی هم باشه باید بری دکتر

هیچ نوع عادی نیست.
ترشحاتت یکم بیشتر بشه یکم غلیظ و زرد بشه طبیعی
آب رقیق اصلا

سوال های مرتبط

مامان آسِنا🎀🥰 مامان آسِنا🎀🥰 ۸ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی